søndag 29. september 2013

Smakebit på søndag: Percy Jackson and the lightning thief

The Lightning Thief (Percy Jackson and the Olympians, #1)De siste dagene har jeg egentlig ikke hatt tid til å lese på grunn av mange store oppgaver på skolen, men Percy Jackon and the lightning thief av Rick Riordan har greid å lure seg inn likevel. Selv om jeg ikke er ferdig med den helt enda, så er jeg rimelig sikker på at dette blir en av mine nye favorittserier. Ja til gresk mytologi!

Smakebiten er hentet fra side 75:

Once I got over the fact that my Latin teacher was a horse, we had a nice tour, though I was careful not to walk behind him. I`d done pooper-scooper patrol in the Macy`s Thanksgiving Day Parade a few times, and, I`m sorry, I did not trust Chiron`s back end the way I trusted his front.

En smakebit på søndag er den ukentlige utfordringen fra Mari bak bloggen Flukten fra virkeligheten. Besøk bloggen hennes for flere smakebiter. Ha en fin søndag!
SHARE:

18 kommentarer

  1. Tack för en humoristisk smakbit :)

    SvarSlett
  2. Høres ut som en bra bok dette, har lurt litt på om jeg skal lese dem siden så mange leser disse bøkene. Er nysgjerrig!:) Takk for smakebiten!:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg synes i alle fall den er veldig bra :) Absolutt verdt å prøve :)

      Slett
  3. Har også begynt å bli litt nysgjerrig på Percy Jackson bøkene, så mulig jeg må få lest dem jeg også. Tusen takk for smakebiten og ha en fin søndag videre:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra! Jeg har blitt helt frelst så jeg håper at alle skal lese de ;) Ha en fin dag du også

      Slett
  4. Jag såg första Percy Jackson-filmen ett bra tag sedan och egentligen gillade jag väl den så mycket att jag kanske borde fundera på att läsa böckerna också :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Åå jeg vil også se filmen! Har ikke kommet så langt enda, men skal :) Bra du likte den!

      Slett
  5. takk for boktips og fin smakebit :)

    SvarSlett
  6. Jeg elsker denne serien :-) Jeg har lest bok 1 i den nye serien også, men ikke kommet noe lenger enda. En av mine nevøer holder på med denne serien nå og han liker den så godt at han gikk og kjøpte bøkene. Sånt liker vi :-) Ønsker deg en fin søndag!

    SvarSlett
  7. Tack för smakbiten. Vi har hela serien här hemma då sonen verkligen gillar den :-)

    SvarSlett
  8. Min nevø liker disse.. men jeg vet ikke om de er noe for meg. Ha en fin dag.:)

    SvarSlett
  9. Jeg så Lyntyven sammen med familien for en tid tilbake og vi likte den alle sammen :)

    SvarSlett
  10. Kul! :-) Jag borde nog läsa någon bok om Percy Jackson! Tack för smakbiten!

    SvarSlett
  11. Månne de här böckerna skulle passa den äldre sonen- jag har funderat lite på dem. Tack för smakbiten!

    SvarSlett
  12. Ha ha!! Du har alltid de beste eller morsomste smakebitene! Hurra for det!

    SvarSlett
    Svar
    1. haha tusen takk! Koselig å høre ;)

      Slett

© Lesenyter. All rights reserved.
Blogger Template Made By pipdig