mandag 23. januar 2017

Nytt i bokhyllen


Jeg hadde ikke egentlig tenkt å vise frem den siste boken jeg fikk fra Bookdepository. Planen var å bare legge boken inn på det forrige innlegget jeg skrev, men så oppdaget jeg at jeg hadde kjøpt en bok jeg helt hadde glemt. Sånne ting skjer litt for ofte.

Jeg tenkte at jeg likegodt kunne vise dere to andre bøker som jeg kjøpte nylig, men som jeg ikke tror at jeg har vist dere. Den ene var til en så god pris at jeg ikke kan la være å skryte litt.


For en liten stund siden var jeg på et loppemarked, der jeg plukket opp Sukkerdøden av Unni Lindell for bare 2 kr. Jeg følte at jeg ranet de da jeg gikk derfra. Det var ikke engang nødvendig å lese bakpå, jeg ser Unni Lindell og jeg kjøper. I alle fall for en så god pris.

Så vidt jeg har forstått så handler boken om en ulykke som har skjedd for lenge siden, som har vist seg å være en dekkopperasjon. Nå har detaljene kommet til overflaten og noen vil prøve å forhindre at dette kommer frem. Det er i alle fall det jeg forstår ut fra baksiden. Vi får se hva som skjer.


Shutter av Courtney Alameda er jeg usikker på om jeg har vist frem før, men spiller det noen rolle når omslaget er så pent? Jeg tror denne boken handler om spøkelsesjegere.

Naoko av Keigo Higashino høres ut som en skikkelig creepy bok. Dette var den boken fra Bookdepository som jeg husket at jeg hadde kjøpt. Den handler om en mann, som opplever at konen og datteren er i en trafikkulykke. Konen dør, mens datteren havner i koma. Da datteren våkner, tror hun at hun er hans avdøde kone og vet ting som bare konen visste.

Til slutt har vi Unwind av Neal Shusterman, som er den boken jeg helt glemte at jeg hadde kjøpt. Jeg vet ikke så mye om denne boken, men det ser ut som om den foregår i en verden der man kan kan få evig liv ved å høste andres organer.

Har du lest noen av disse bøkene? I så fall er jeg interessert i å høre dine tanker om dem.
SHARE:

2 kommentarer

  1. Jeg har ikke lest noen av bøkene, men både Shutter og Unwind står på ønskelista. Kanskje får vi lese mer om disse bøkene her på bloggen en gang i framtiden? :D Naoko høres interessant og ganske creepy ut, den har jeg aldri sett omtalt før.

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg skal skrive omtaler så snart jeg har lest dem :) Naoko har jeg også hørt veldig lite om. Jeg fant den helt tilfeldig, men ble veldig nysgjerrig. Håper den er like interessant som den høres ut :)

      Slett

© Lesenyter. All rights reserved.
Blogger Template Made By pipdig