torsdag 12. januar 2017

Omtale: Adulthood Is a Myth av Sarah Andersen



 Dette er en av de morsomste bøkene jeg har lest på lenge. Jeg vil ikke kalle dette for en tegneserieroman, for det er ikke en lang historie som henger sammen. Dette er mer en samling av flere morsomme tegneseriestriper som det er litt for enkelt å sette seg inn i.

Jeg visste ikke hva jeg skulle se for meg da jeg begynte på denne boken. Den hadde fått mange gode omtaler og jeg hadde hørt om den flere steder da jeg endelig bestemte meg for å plukke den opp. Jeg er veldig glad for at jeg valgte å lese den. Denne boken var utrolig morsom. Jeg koste meg veldig med de ulike tegneseriene. Tegnestilen er enkel, men den passer godt sammen med handlingen og tonen ved stripene.




Jeg skulle ønske boken var litt lengre. Den er veldig liten og man leser fort gjennom hele på rundt en time. Det var likevel en veldig underholdende time. Jeg hater å si at jeg kjenner meg igjen i litt for mange av situasjonene som blir vist frem, men det er godt å vite at man ikke er alene.

4/5 blomster


SHARE:

4 kommentarer

  1. Denne har jeg på ønskelisten min på Goodreads faktisk. Nå fikk jeg enda mer lyst til å kjøpe den. Tegnestilen til Anderson minner meg litt om Allie Brosh (Hyperbole and a Half) og Tegnehannes illustrasjoner :)

    Ha en strålende helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, det var disse tegnestilene de minnet meg om! Jeg visste det var noe, men kom ikke på hva. Stilen minner egentlig veldig om Tegnehanne både i illustrasjonstil og humor :)

      Slett
    2. Bare hyggelig :D Hvis du er glad i historier fra virkeligheten og tegneserier kan jeg anbefale deg "60 damer du skulle ha møtt". Den leste jeg ferdig i går, og den var veldig inspirerende. Samtidig er det jo også trist med alle de dyktige norske damene som kanskje aldri fikk den oppmerksomheten de, sett i dagens lys, hadde fortjent mens de fortsatt levde.

      Slett
    3. Takk for tipset! Den skal jeg absolutt undersøke nærmere :)

      Slett

© Lesenyter. All rights reserved.
Blogger Template Made By pipdig