onsdag 1. februar 2017

Lest i januar 2017

Januar har vært måneden for lydbøker for meg. Nesten alle bøkene jeg har lest ferdig denne måneden har vært lydbøker, noe som har ført til at jeg har lest færre bøker enn jeg hadde planlagt. Det tar litt lengre tid å høre en lydbok enn det tar å lese selv, men jeg liker det at jeg kan gjøre helt andre ting mens jeg "leser bøker".



I januar leste jeg 6 bøker. Av disse 6 var alle lydbøker, utenom Adulthood is a Myth
  • Adulthood is a Myth av Sarah Andersen (Omtale)
  • Fool Me Once av Harlan Coben (Omtale)
  • Hitched vol. 1 av Kendall Ryan (Omtale)
  • The Woman in Cabin 10 av Ruth Ware (Omtale)
  • Blendet av Karin Slaughter (Omtale)
  • Stillheten etterpå av Karin Slaughter (Omtale kommer)

Av disse 6 bøkene fikk bare en av dem 5 blomster. Det var Fool Me Once av Harlan Coben. Det er derfor foreløpig den beste boken jeg har lest i 2017. Ellers har de fleste bøkene fått fire eller tre blomster, noe jeg også ser på som vellykket. Det har vært en god lesemåned, på den måten at jeg har lest mange bøker som jeg likte godt. For meg er det viktigst, ikke nødvendigvis antallet.


Jeg holder også på med flere bøker som jeg håper jeg blir ferdig med i februar. Disse leser jeg på kindle:

  • One Was Lost av Natalie D. Richards
  • Radiance av Grace Draven

Disse bøkene hører jeg på Storytel:
  • And Then There Were None av Agatha Christie
  • The Secret av Katerina Diamond
  • The Young Elites av Marie Lu


Jeg har bestemt meg for å ikke ha noen spesiell liste over bøker jeg vil lese i februar. Jeg vil holde meg så fri som mulig, siden det blir en travel måned med jobb og studier. Likevel håper jeg at jeg får lest og hørt ferdig de bøkene jeg har begynt på. Det er typisk meg å begynne på enda flere, slik at jeg plutselig har over ti bøker som er begynt på. 

Jeg håper dere har hatt en veldig fin start på året alle sammen. La oss håpe at februar blir en flott måned.
SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

© Lesenyter. All rights reserved.
Blogger Template Made By pipdig